آخرین مقالات

عوارض واریکوسل چیست؟

واریکوسل یک بیماری است که در آن وریدهای پروستات (وریدهای داخلی پروستات یا پروستاتی) و نواحی اطراف آن متورم میشوند.این وریدها به شکل پریدگی‌های مشابه

دلیل مبتلا شدن به پروستات

بیماری پروستات به مجموعه‌ای از حالت‌ها و مشکلاتی اطلاق می‌شود که مستقیماً با پروستات، یک غده قرارگرفته در پایین مثانه در ساختار تناسلی مردانه، مرتبط

ادامه مطالب

پیشگیری از واریکوسل چگونه است؟

حتما می‌پرسید بیماری واریکوسل چیه یا واریکوسل بیضه چیست! واریکوسل به بزرگ شدن و پیچ‌خوردگی سیاهرگ‌های کیسه بیضه (اسکروتوم) گفته‌ می‌شود. واریس بیضه شبیه یک رگ واریسی است

اورولوژی

اورولوژی چیست ؟

اورولوژی ترمیمی چیست؟

اورولوژی چیست؟   اورولوژی (Urology) شاخه‌ای تخصصی از علم پزشکی است که به تشخیص و درمان بیماری‌های سیستم ادراری و دستگاه تناسلی می‌پردازد. متخصصین اورولوژی

ادامه مطلب
آرشیو مقالات

اورولوژی عمومی

عوارض واریکوسل چیست؟

دلیل مبتلا شدن به پروستات

پیشگیری از واریکوسل چگونه است؟

کیست‌های کلیه کیسه‌های گرد و کوچکی هستند که بیشتر اوقات علائم و نشانه بالینی ندارند. کیست‌های کلیه در دو گروه کیست‌های ساده و بیماری پلی‌کیستیک